Teenistuse tõstmise nipid

Valmistu heaks päevaks!
Viska pilk peale ilmateatele

Hea päev tellimuste tarnimiseks algab põhjalike ettevalmistustega. Kontrolli oma linna ilmateadet ja kanna ilmale vastavat riietust. Kui vihma sajab, soovitame kanda Wolti suvejopet, sest sellel on 10k veekindluse hinnang. Ettevalmistused vastavalt ilmale võivad võtta küll kauem, aga sa tänad ennast hiljem!

Kui kontrollid enne online minekut, mis ilm tulemas on, siis oskad ettevaatlikum olla näiteks, kui teed on libedad. Sellisel juhul tuleb kindlasti olla ettevaatlikum kui sõidad üle sildade või lagedamate alade. Samuti tuleb olla eriti ettevaatlik, kui tuule kiirus ületab 25 km/h või 7 m/s.

Lae täis oma telefon (ja akupank)

Enne, kui lähed linnatänavaid vallutama, tee kindlaks, et sinu telefon on sinu jaoks kogu päeva vältel olemas!

Selleks on hea idee endaga kaasas kanda akupanka või autolaadijat, et vältida telefoniaku tühjenemist kõige ootamatumal momendil. Sa ju ei taha tellimustest keset kiiret päeva ilma jääda!

Turvalisus ennekõike!

Kui tarnid tellimusi, pea meeles, et kõige tähtsam on sinu turvalisus. Veetes lõviosa ajast liikluses, soovitame eriti tugevat rõhku panna enda turvalisusele. Ohutuse tagamiseks saab võtta kaustusele nii mõnedki põhilised ettevaatlusabinõud. Järgi liikluseeskirju, kasuta oma telefoni ainult siis kui see on ohutu ning veendu, et sinu sõiduk ja varustus on heas korras.

Autoroolis olles
  • Hoia ohutut distantsi

  • Järgi foore, liiklusmärke ja kiiruspiiranguid

  • Ole tähelepanelik teiste inimeste, autode, ratturite ja tõukeratturite suhtes

  • Ära kasuta oma telefoni sõidu ajal

  • Alati kanna turvavööd

  • Ära tee keelatud pöördeid

  • Ära pargi keelutsoonides

Rattal, mootorrattal või mopeedil olles
  • Kanna alati kiivrit

  • Arvesta teiste inimeste, autode, ratturite ja mootorratturitega

  • Hoia ohutut vahemaad teiste sõidukitega

  • Järgi liiklusreegleid ja liiklusmärke

Miks on Wolti varustuse kandmine oluline?

Wolti logodega joped kuuluvad algselt välja antud varustuse komplekti. Soovitame neid kanda, sest see aitab klientidel ja restorani- ning poetöötajatel sind kergemini tuvastada - kiirel ajal tuleb see eriti kasuks. Samuti säästab see sinu aega ja võimaldab sul teenida veidike enam viies iga tunniga rohkem tellimusi kohale!

Wolti riideid saab sama hõlpsalt pesumasinas pesta nagu oma tavariideidki, küll aga soovitame kasutada spordiriiete pesuvahendit. Juhul, kui sinu Wolti varustus saab kahjustada või läheb katki, anna meile vahetuse soovist teada - varustuse vahetus on täiesti tasuta!

Tellimuste tegemise viisid

Saad ise valida millist tellimuste tegemise viisi kasutada - üksikute tellimused või komplekteeritud tellimused. Tellimuste tegemise viisi muutmiseks ava enda Wolt Partner äpp ning suundu seadetesse ja vali kohaletoomise alt tellimuste tegemise viis - korraga mitu tellimust.

Üksikud tellimused

Selles režiimis pakub rakendus sulle korraga vaid üht tellimust - mitmiktellimusi ei ole, seega on sul kotis korraga vaid üks tellimus. Kui äpp pakub sulle tellimust, saad valida, kas see vastu võtta või tagasi lükata. Tellimust saad vastu võtta seni kuni taimer veel tiksub. Kui aeg otsa saab, lükatakse tellimus automaatselt tagasi. Samuti saad ka tellimuse tagasi lükata vajutades nuppu "Lükka tagasi".

Antud režiim annab sulle küll võimaluse tellimusi valida, aga sinu sissetulek võib see-eest madalam olla. Paneme südamele, et üksikute tellimuste režiimis ei ole võimalik end offline ajastada.

Korraga mitu tellimust

Selles režiimis võib rakendus sulle pakkuda mitu tellimust korraga, mis tähendab, et sul võivad olla korraga mitme kliendi tellimused kotis. Antud režiimis saad sa ka end offline ajastada.

Kui saad selles režiimis tellimuse, saad selle kas vastu võtta või oodata kuni tellimus ekraanilt ära kaob. Tellimust saad vastu võtta seni kuni taimer veel tiksub. Kui see ~60-sekundiline taimer lõpuni jõuab, siis tellimus lükatakse automaatselt tagasi ning pakutakse järgmisele kullerpartnerile.

Tarni rohkem, teeni rohkem!

Allpool näitame nippe, millega saad oma teenistust suurendada. Laitmatud tarned viivad ülimalt lahedate kliendikogemusteni ja uute tellimusteni, mis lõpuks tähendab seda, et saad rohkem teenida, sest ka tellimusi on rohkem!

Tipptunnid ja kuumkohad

Tipptunnid on kõige töisemad ajad, ehk ajad mil kliendid teevad enim tellimusi. Tipptundide ajal, näiteks 10:00-13:00 või 17:00-20:30, on võimalik teha isegi 3-5 tellimust tunnis. Tipptundide ajal on meil ka tipptunnitasud, mis aitavad veelgi suurendada sinu teenistust.

Kuumkohtadeks loetakse kohti, kus on pidevalt palju tellimusi. Et oma teenistust võimalikult kõrgel hoida, soovitame tellimusi oodata just nendes kohtades, sest just sealt saad sa tõenaoliselt oma järgmise tellimuse kõige kiiremini.

Lisaks sellele on kasulik olla online's kõige esimesel avamise tunnil ja kõige viimasel tunnil enne sulgemist, sest neil aegadel on aktiivseid kullerpartnereid vähem ja sul on võimalus palju tellimusi kohale toimetada.

Tallinn

Kesklinn, Mustamäe, Kristiine, Lasnamäe ja Viimsi piirkonnad

Tartu

Kesklinn ja Lõunakeskus

Pärnu

Kesklinn

Narva

Kesklinn

Viljandi

Kesklinn

Kuidas käituda viisakalt restoranides ja poodides?
  • Tee kindlaks, et võtad õige tellimuse ning vaata, et kotil olev nimi klapiks rakenduses olevaga.

  • Pea meeles, et nii sina kui ka restorani/poe töötaja näete tellimuse numbrit. Selle abil saate õige tellimuse tuvastada.

  • Kui võimalik, kontrolli tellimuses olevate toodete arvu. Tee seda ainut juhul, kui kott ei ole kinni klammerdatud või teibitud.

  • Kui tellimus ei ole veel valmis märgitud, oota seda väljaspool restorani või poodi.

  • Ole viisakas!

  • Ära pelga restorani või poe töötajalt tellimusega seonduvaid küsimusi küsida, nad aitavad sind meeleldi!

Pea meeles, et kiiresti, rutakalt ja valesti tarnitud tellimus raiskab kütust ja aega ning langetab teenuse kvaliteeti. Meie eesmärgiks on kõrge kvaliteedi hoidmine ja rahulolevad kliendid.

Kuidas vältida mix-up'e?

Mix-up tellimus on tellimus, mille käigus klient saab kellegi teise tellimuse.

Kujuta ette, et ärkad laupäeva hommikul ning ainus siin maailmas, mida sa soovid on üks mõnus burger ning karastusjook. Peale paari klikki äpis, suundud sa puhkama, teadmisega, et restoran juba valmistab sinu tellimust. Kuuldes uksekella, ruttad sa oma tellimust vastu võtma, kuid satud sihitsi probleemiga - sa ei saanud enda tellitud mõnusat burgerit, vaid hoopis salati. Milline pettumus!

Kuidas on meie platvorm mõjutatud mix-up tellimustest?

  • Meie kliendid, kes valivad tellimuse vormistamiseks Wolti platvormi on pettunud - selline olukord võib lõppeda kliendi kaotamisega.

  • Mix-up tellimus mõjutab enamasti rohkem, kui ühte klienti. Klient, kelle tellimus viidi võõrale, peab taas ootama, et tema tellimus uuesti valmistatakse ja kohale tarnitakse.

  • Mix-up tellimused ei ole odavad ja maksavad ettevõttele palju raha. Tulemusena peame hüvitama nii kliendile, restoranile kui ka kullerpartnerile, kes tellimuse uuesti kohale viib.

Kontrolli tellimuse korrektsust enne restoranist lahkumist!

Kas teadsid, et enamik mix-up'e juhtub sellel ajal, kui kullerpartner on veel restoranis kohapeal?

Mix-up'ide vältimiseks kontrolli, et kliendi nimi või tellimuse number oleks koti peal kirjas ning, et see klapiks sellega, mida näed enda ekraanil. Kui restoran ei ole andmeid kotile kirjutanud, ära pelga neilt lisainfot küsida. On oluline meeles pidada, et samanimelised kliendid võivad samal ajal tellida ühest kohast, mistõttu tuleb detailide jälgimisega olla eriti tähelepanelik. Tehes koostööd, saad veenduda, et väljud restoranist õige tellimusega.

Ole ettevaatlik, kui kasutad "mitu tellimust korraga" režiimi!

Kasutades "mitu tellimust korraga" režiimi, on kullerpartneritel tihti korraga kotis rohkem kui üks tellimus. Nendel juhtudel on oluline meeles pidada, et tellimuste tarnejärjekord ei pruugi olla sama, mis oli pealevõtmise järjekord. See tähendab, et mõnikord pead esmalt kohale viima tellimuse, mille võtsid peale hiljem ning seejärel viima tellimuse, mille võtsid peale esimesena.

Võttes peale teise tellimuse tee kindlaks, et tellimused on sinu kotis eraldatud ning milline tellimus kuulub millisele kliendile. Enne tellimuse üleandmist veendu, et kliendi nimi klapib nimega, mis on tellimuse koti või karbi peal.

Enne tellimuse üleandmist kontrolli kliendi nime!

Kliendi aadressile jõudes pea meeles, et saad kliendiga kinnitamiseks teha ühe täiendava sammu - tereta klienti ning küsi tema nime. See aitab sul mõista, kas tarnid tellimust õigele kliendile.

Kuidas vältida kahjustatud tellimusi?

Rattakotiga on kaasas vahesein ja joogihoidja. Autokott on disainitud nii kuumade kui ka külmade toodete jaoks.

Tellimuste õigel temperatuuril hoidmiseks pakivad toidukohad joogid soojast toidust eraldi. Jookide topsist välja lekkimist või tellimuse kahjustamist saad vältida, kui asetad joogid joogihoidjatesse ja hoiad kotti püsti. Samuti proovi kotti kandes seda mitte raputada ega kõigutada ning pigem korralikult hoida või asetada õlale.

Mis on kontaktivaba kohaletoomine?

Tulenevalt COVID-19 meetmetest on klientidel võimalus aktiveerda kontaktivaba kohalevedu ehk ❌NO-CONTACT-DELIVERY❌:

Alati kontrolli, kas klient on valinud kontaktivaba kohaleveo ja kas ta on lisanud aadressile jõudmiseks juhiseid.

KONTAKTIVABA KOHALEVEO PUHUL:

  1. Jäta tellimus kliendi ukse juurde.

  2. Koputa uksele või lase uksekella (näiteks küünarnukiga) ja astu mõned sammud eemale, et olla vähemalt 2m kaugusel kliendist. Kontaktivaba tellimuse puhul ei tohi ka toitu kliendile ulatada.

  3. Kui näed, et klient võttis toidu ära, lahku aadressilt ja märgi tellimus kohaletoimetatuks.

Kuidas tarnida vanusepiiranguga tooteid?

Kuna Wolti platvormilt saavad kliendid tellida alkoholi ja muid vanusepiiranguga kaupu, on oluline jälgida, et tellimuse vastuvõtja oleks täisealine. Kui näed oma ekraanil sellist teadet, nagu on näidatud pildil, ole valmis küsima kliendilt isikut tõendavat dokumenti.

Juhul, kui klient on valinud kontaktivaba kohaletoimetamise, palu tal jätta näiteks isikut tõendav dokument ukse taha, et saaksid kontrollida tema vanust. Kui tellija on täisealine, saad tellimuse kohale toimetada. Kui isik aga juhtub olema alaealine, siis ei tohi tellimust talle kätte anda. Teavita kullerituge viivitamatult ja palu kliendil samuti toega ühendust võtta. Probleemide korral, näiteks kui klient keeldub oma isikutunnistust näitamast, võta samuti kohe ühendust kulleritoega.

Kuidas päeva lõpus offline minna?

Sa saad rakenduses kasutada funktsiooni “Mine offline peale praeguseid tellimusi”. Meie rakendus lülitab sind offline, kui kõik praegu sinule määratud tellimused on kohale toimetatud. Nii saad oma aega ideaalselt planeerida ja vältida probleeme tellimuste kohaletoimetamisega.

Ühtlasi tuletame meelde, et kui sa saad tellimuse, siis anname ka sulle võimaluse see vastu võtta või tagasi lükata – nii võid ka tellimuse tagasi lükata ja seejärel julgelt rakendusest offline minna.

Sa saad ka ajastada end offline. Selle funktsiooniga saad sa määrata aja, millal soovid offline minna ja kui see aeg on käes, ei paku äpp sulle enam tellimusi. Kui kõik sulle määratud tellimused on kohale viidud, seatakse sind automaatselt offline.

Palume sul jätta ka tagasisidet, kui lähed offline – iga sinu jäetud kommentaar vaadatakse hoolikalt üle ja sinu tagasiside on meile väga oluline!

Millal minu kullerpartneri taotlus läbi vaadatakse?

Peame hoidma tasakaalu aktiivsete kullerpartnerite arvu ja tellimuste arvu vahel, et tellimusi jätkuks kõigile. Meile saadetakse palju avaldusi, sest üha rohkem inimesi teavad, et Wolti kullerpartneriks olemine on kõigi aegade parim kõrvaltöö!

Vaatame kõik taotlused läbi nende saatmise järjekorras. See tähendab, et esimene sissetulnud taotlus vaadatakse esimesena ka üle ning seda ilma eranditeta. Praegu on ooteaeg pikem, seega palun varu kannatust! Võtame sinuga ühendust niipea, kui meil on sinu jaoks meeskonnas ruumi. Isegi kui taotlus lükatakse tagasi (näiteks tööloa puudumise tõttu), siis anname sulle sellest teada. Kui sa meilt vastust ei saa, tähendab see ainult üht – oled endiselt järjekorras ja sinu taotlus vaadatakse läbi esimesel võimalusel.

Kuidas tarnida suuri tellimusi?

Pakume oma kullerpartneritele, kes on aktiivsed ja kasutavad autot või kaubikut, suurte tellimuste kohaletoimetamise võimalust. Suured tellimused on tavalistest raskemad ja võivad sisaldada palju tooteid. Kuna need tellimused võivad olla raskemad ja neid võib olla raskem kohale toimetada, maksame nende tellimuste eest lisatasu, mis lisandub sinu tavapärasele tellimuse tasule.

Kui soovid tarnida suuri tellimusi, kirjuta meile partnersestonia@wolt.com.

Mis juhtub, kui mu varustus saab kahjustada?

Ära muretse, ikka juhtub! Kui autokoti kuumaelement läheb katki, tõmblukk läheb katki või varustus on üldiselt liiga kulunud, palume selle välja vahetada. Varustuse vahetamiseks võta ühendust kulleritoega. Kui tõmblukk tõrgub ja ei liigu vabalt, kasuta lukul õli WD-40, see peaks aitama.

NB! Varustuse vahetamine on täiesti tasuta.

Kus on kõik tellimused? Miks saan tellimusi pika pealekorjedistantsiga?

Kui rakenduses on kirjas, et nõudlus on suur ja sa ei saa ikka tellimusi, on kõige parem liikuda kuumkoha piirkonda.

Süsteem püüab alati leida tellimusele sobivaima ja lähima kulleri. Kui saad tellimuse, millel on pikk pealekorjedistants, tähendab see, et lähimad kullerid on hõivatud. Hilinenud tellimus võib tähendada, et restoran hilineb või ükski teine kuller pole tellimust vastu võtnud. Sel juhul soovitame tungivalt tellimuse vastu võtta, et see saaks võimalikult kiiresti kohale toimetatud.

Pane tähele, et maksame ka tellimuse pealekorje vahemaa tasu, seega on ka mõistlik need pika distantsiga tellimused kohale toimetada!

Mida teha, kui ma ei leia klienti?

Tellimusi tarnides võib tekkida olukordi, kus sa ei leia klienti või tema aadressi. Soovime sinuga jagada mõnda näpunäidet, mis meie arvates võivad sind selliste olukordade puhul aidata.

  1. Vaata uuesti üle aadress, mille klient on tellimusele lisanud: seal võib olla täiendavaid üksikasju, mis võivad sind aidata.

  2. Heida pilk kommentaaridele. Sageli jätavad kliendid lisakommentaare, mis aitavad sul kliendi aadressi hõlpsasti leida.

  3. Helista kliendile. Meie kullerpartneritel on võimalus kliendiga telefoni teel ühendust võtta läbi Wolt Partner äpi.

  4. Kui klient ei võta telefoni vastu või sa ei leia aadressi, saad ühendust võtta ka meie kulleritoega. Nad annavad sulle teada, kuidas edasi toimida.

Lisaks on allpool tõlge põhisõnadest, mida kliendid tavaliselt oma aadressiandmetes kasutavad nii inglise kui ka vene keeles:

  • Korrus - Этаж - Floor

  • Korter - Квартира - Flat/Apartment

  • Värav - Ворота - Gate

  • Uksekood - Код от подъезда - Door code

  • Tänav - Улица - Street

  • Hoone/Ehitis/Maja - Строение/Дом - Building/House

Mida teha, kui klient ei vasta?

Kui jõuad kliendi aadressile ja ta ei vasta kõnedele, uksekellale ega koputamisele, võta ühendust kulleritoega. Nad võtavad ka omalt poolt kliendiga ühendust ja annavad edasised juhised.

Ära jäta toitu kliendi aadressile ilma kullerituge sellest teavitamata. Kui sul on mõni muu tellimus kaasas ja praegune klient ei vasta, anna sellest kulleritoele teada ja oota nende edasisi juhiseid.

Kas ma pean maksma kahjustatud või puuduliku tellimuse eest?

Enamikel juhtudel on vastuseks ei. Õnnetus ei hüüa tulles ning üldiselt ei võta me oma kullerpartneritelt selle eest tasu. Küll aga võib õnnetuse tagajärjeks olla märge sinu kulleriprofiilil.

Palume sul alati tellimus hoolikalt kohale toimetada ja kontrollida võimalusel tellimuses olevate toodete arvu veendumaks, et midagi valesti ei lähe.

Mis on märge ja mida see teeb?

Kullerpartneri profiilile tehakse märge olukorra dokumenteerimiseks. Näiteks võib kullerpartner saada märke ebaviisaka või ebaprofessionaalse käitumise eest, tellimuse täitmata jätmise eest või tellimuse kahjustamise eest. Märkeid analüüsib kullerimeeskond. Võib juhtuda, et pärast märke saamist võtab kullerimeeskond sinuga ühendust, et koguda probleemi kohta rohkem teavet. Teeme seda, et tagada võimalikult kõrge teenuse kvaliteet, sest see on just see, mida soovime oma klientidele pakkuda.

Miks ei saa juba peale korjatud tellimust eemaldada?

Kui märgid tellimuse pealekorjatuks, ei saa seda kulleritugi enam eemaldada. Asi pole selles, et nad ei tahaks seda eemaldada, aga nad lihtsalt ei saa, kuna süsteem ei luba seda. Põhjuseks on see, et saadame kliendile teate, et tellimus on juba tema poole teel, mida tagasi võtta pole võimalik. Just seetõttu on oluline olla tellimuste pealekorjatuks märkimisel äärmiselt ettevaatlik. Tellimus tuleks märkida pealekorjatuks ainult siis, kui see on füüsiliselt sinu kullerikotis.

Miks ma ei saa märkida tellimusi varem pealekorjatuks või lõpetatuks?

Tellimuse tegelikust varasemalt pealevõetuks märkimine saadab kliendile teate, et tellimus on juba teel. Kui tegelikkuses pole tellimust veel peale võetud, siis jätab see vale mulje kliendile ja tekitab parajalt segadust. Sellisel juhul tundub kliendile, et tellimus on juba pikemat aega kulleri kotis olnud ja see võib viia selleni, et klient on ärritunud ja mures toidu kvaliteedi pärast.

Sama kehtib ka tellimuse varasemalt lõpetatuks märkimise kohta. Klient saab teate, et tema tellimus on kohal ja hakkab tellimust otsima. Tellimuse tohib märkida üleantuks alles siis, kui klient on reaalselt tellimuse ka kätte saanud. Kui märgid tellimuse ekslikult varem lõpetatuks, siis teavita sellest viivitamatult kullerituge, et nad saaksid klienti samuti olukorrast teavitada.

NB! Pane tähele, et tellimusi, mis on märgitud pealevõetuks, ei saa enam sinult eemaldada!

Mis on kloonitud tellimus?

Mõnikord võib kulleritugi sulle sõnumi saata, et konkreetne tellimus on kloonitud. See tähendab, et restoran ei saa tellimust süsteemis valmis märkida. Tavaliselt annab kulleritugi sulle ka teada, kui kaua kloonitud tellimus aega võtab või kas see on kättesaamiseks valmis. Kasutame kloonitud tellimusi, kui midagi kliendi tellimusest oli puudu või kahjustatud, et saaksime tellimuse kliendile uuesti saata.

Kui kloonitud tellimusele on lisatud jootraha, siis jagatakse jootraha võrdselt kõikide kullerpartnerite vahel, kes tellimuse kohale toimetasid.

Kust küsimustele vastuseid leida?

Esmalt proovi oma küsimusele vastus leida siit veebilehelt - suure tõenäosusega see mida sa otsid on juba siin. Kui mõni su küsimustest jääb siiski vastuseta, võta meiega ühendust. Selleks on 3 viisi:

Kulleritugi

Kulleritugi on kiire viis abi saamiseks - sulle vastatakse minuti jooksul. Kiirematel aegadel võib vastuse saamine aega võtta kauem, sest sulle vastavad päris inimesed, mitte robotid. Ära muretse, su küsimus ei jää vastuseta.

Kulleritugi aitab sind nii palju ja nii kiiresti kui võimalik ning kõige targem on nende poole pöörduda käimasolevate tarnetega seonduvate küsimuste või muredega. 

See tähendab, et kulleritoelt saad abi küsida seoses järgnevate teemadega:

  • Ei leia kliendi, restorani või poe asukohta

  • Ei saa kliendiga ühendust

  • Soov muuta enda telefoninumbrit või e-posti aadressi

  • Õnnetused (kahjustatud tellimused, liiklusõnnetused)

  • Probleemid tellimustega

Nimekiri on veel pikem, kuid tõime välja vaid peamised näited. Kui võtad ühendust kulleritoega, palume kirjeldada enda mure väga detailselt, andes võimalikult palju lisainfot. 

Kulleritoele helistamine

Kulleritoega saab ühendust võtta ka telefonitsi. Paneme südamele, et kõned on mõeldud vaid erakorralisteks olukordadeks. Kui helistad kulleritoele, palun maini ka oma täisnimi, võib juhtuda, et sinu kontaktandmed pole salvestatud.

Samuti saab kulleritugi sulle helistada, mis tähendab, et tegu on kiireloomulise olukorraga. Palun vasta kõnele nii kiiresti, kui võimalik kuna probleem võib olla ajatundlik.

Kulleritiim

Ainus viis, kuidas kulleritiimiga ühendust võtta, on meie emaili teel partnersestonia@wolt.com. Ühendust võttes kirjuta palun sama emaili pealt, mida kasutad ka enda kulleriprofiilil. Saad selle üle kontrollida kulleriäpist, vajutades üleval nurgas olevale kolmele triibule ning sealt oma nimele.

Kulleritiimiga võta ühendust, kui sul on küsimusi enda lepingu kohta või kui soovid seda muuta, soovid anda tagasisidet, soovid muuta enda pangakontot või kui sul on väljamaksete kohta küsimusi.

Kulleritiim vastab sulle üldiselt 5 tööpäeva jooksul.