Millise lepingutüübi ma peaks valima?

Lepingutüübid

Sul on võimalus valida eraisiku või ettevõtte lepingu vahel. Tasude erinevused sõltuvalt lepingutüübist leiad siit.

NB! Lepingu andmed tuleks alati täita kaustades ladina tähestikku! Kirjuta lepingusse oma nimi täpselt nagu see on kirjutatud sinu isikut tõendavale dokumendile või tööloale!

Eraisiku leping

Kullerpartner registreeritakse Eesti Maksu- ja Tolliametisse (EMTA) võlaõigusliku lepingu alusel. See tähendab, et sa ei ole mitte Wolti töötaja, vaid meie partner.

Wolt maksab sinu eest tulumaksu, töötuskindlustusmaksu, kogumispensionit (kui oled sambaga ühinenud) ja sotsiaalmaksu.

Wolt Partner äpis kajastub sinu sissetulek brutosummana. Kullerpartneri isiklikule pangakontole laekub netosumma pärast seda, kui Wolt on tasunud kõik ettenähtud maksud.

Ettevõtte leping

Ettevõte, mille all kullerpartner registreeritud on, saab kätte brutosumma ettevõtte kontole. Ettevõte on seejärel vastutav maksmaks ise kohalduvad maksud ning tasu kullerpartnerile. Kui ettevõte on käibemaksukohustuslane, siis lisandub väljamaksele 22% KM. Kui teenid rohkem kui 40 000 EUR ühes aastas, peab su ettevõttel olema KMKR number.

Kasutades LHV Ettevõtluskontot vali palun sõlmimiseks ettevõtte leping. Ettevõtluskontole kantakse tasu brutosummana ning sealt tasutakse panga poolt automaatselt 20% tulumaks. LHV Ettevõtluskonto puhul ei maksa Wolt sotsiaalmaksu ega muid makse.

Kuidas LHV Ettevõtluskonto lepingut korrektselt täita?

Kui sa soovid saada enda väljamakseid LHV Ettevõtluskontole, vali sõlmimiseks ettevõtte leping. Sisesta ettenähtud väljadele järgmised andmed:

  • Ettevõtte nimi: "LHV Ettevõtluskonto" (mitte ettevõtluskonto nimi)

  • Registrikood: sinu isikukood

  • Aadress: sinu isiklik aadress

  • Juhatuse liige: sinu nimi nagu see on sinu isikut tõendaval dokumendil või tööloal

Kuidas ma saan enda lepingutüüpi muuta?

Lepingu muutmiseks vajuta nuppu "Muuda leping" ning täida avanev vorm.

Peale vormi täitmist saad sõlmida ettevõtte või eraisiku lepingu. Kui see saab tehtud, anna sellest teada kirjutades meie e-posti aadressile partnersestonia@wolt.com ja lisa uus leping manusena. Anname sulle teada, kui uus leping on üle vaadatud ja kinnitatud.

Pea meeles, et saame muuta lepinguid vaid maksetsükli alguses (1.-2. ja 16.-17. iga kuu). Lepingu saad meile saata kinnitamiseks millal iganes.

Kust leian oma praeguse lepingu?

Lepingu leidmiseks soovitame logida sisse hellosign.com veebilehele kasutades sama e-posti aadressi, millega kullerikonto on ühendatud. Kui sul tekib raskusi hellosign.com veebilehele sisenemisega, siis saatsime sulle lepingu ka peale allkirjastamist sinu e-posti aadressile, seega saad selle ka sealt leida kasutades märksõna "hellosign".

Kuidas saan enda pangakontot muuta?

Pangakonto muutmiseks palun saada oma uus IBAN ja BIC kood e-posti aadressile partnersestonia@wolt.com. Me viime muudatuse sisse ning anname sulle teada, kui see tehtud saab. Palun kirjuta meile kasutades sama e-posti aadressi, mis on seotud sinu Wolt Partner kontoga. Kui muudame sinu pangakonto peale seda, kui väljamakse on Wolt Partner rakenduses juba teostatud, kuid pole veel sinu pangakontole jõudnud, siis seda tasu me uuele kontole saata ei saa.

Pea meeles, et kui soovid muuta pangakontot eraisiku kontost ettevõtte kontoks või vastupidi, siis saab seda teha vaid lepingut muutes.

Millised on vajalikud dokumendid, mille pean edastama enne alustamist?

Woltis kullerpartnerina alustamiseks on vaja süsteemi üles laadida vastav kehtiv luba. Kõige värskem informatsioon selle kohta on leitav PPA kodulehelt.

Kui soovid alustada, pead meile saatma pildikoopia kas:

1) Euroopa Liidu passist või ID-kaardist;

2) Elamisloast, mis on väljastatud Eesti Politsei- ja Piirivalveameti poolt;

3) Lühiajalise töötamise registreerimisest ehk LTR - NB! Võimalik ainult ettevõtte lepinguga sama ettevõttega, mille juures olete registreeritud!;

4) tõendist, et oled ettevõtte juhatuse liige ehk äriregistri kehtivate andmete väljatrükk, mille saab alla laadida e-äriregistrist. NB! Võimalik ainult ettevõtte lepinguga sama ettevõttega, mille juhatuse liige sa oled!

D-viisa ei anna õigust alustada kullerpartnerina!

PS! Kui saabusid Ukrainast Eestisse peale 24. veebruari 2022, on sul õigus taotleda ajutist kaitset. Loe lähemalt PPA kodulehelt: https://www.politsei.ee/et/juhend/info-seoses-ukraina-sojaga. Ajutise kaitse taotlemiseks tuleb pöörduda Politsei- ja Piirivalveameti teenindusbüroosse. Aeg tuleb eelnevalt broneerida aadressil https://broneering.politsei.ee.

LTR

Eesti elamisluba

EL Pass või ID-kaart

Äriregistri kehtivate andmete väljatrükk

D-viisa ei anna õigust alustada kullerpartnerina!

Kas mind registreeritakse Eesti Maksu- ja Tolliameti töötamise registrisse?

Kõik kullerpartnerid, kellel on eraisiku leping, registreeritakse Eesti Maksu- ja Tolliameti töötamise registrisse võlaõigusliku (VÕS) lepingu alusel. NB! Kui registreerime sind EMTA töötamise registrisse, siis samal ajal töötuna arvel olla sa ei saa!

Kui muudad enda lepingu eraisiku lepingust ettevõtte lepinguks, eemaldame sinu töötamise kande EMTAst. Samuti lõpetame sinu kande, kui sinu eraisiku partnerlusleping lõpetatakse.

Kui soovid, et kustutaksime sinu töötamise kande EMTAst, palun kirjuta meile e-posti aadressile partnersestonia@wolt.com. Juhime tähelepanu, et see on võimalik vaid juhul, kui lõpetame sinu eraisiku lepingu või muudame selle tüübi ettevõtte lepinguks.

Registreerime sind EMTA töötamise registrisse siis, kui oleme kinnitanud sinu lepingu.

Kuidas saan oma lepingu lõpetada?

Lepingu lõpetamiseks tuleks esmalt soovist teada anda kulleritiimile e-posti aadressil partnersestonia@wolt.com. Seejärel alustame lepingu lõpetamise protsessi.

Esimene samm lepingu lõpetamiseks on sinu käes oleva varustuse tagastamine. Peale seda, kui oled varustuse tagastanud ja meie partner on kinnitanud, et varustus on meie kätte tagasi jõudnud, tagastame sinu deposiidi sinu Wolt Partner kontole (NB! Deposiit tagastatakse ainult juhul, kui see on kinni peetud varustuse kättesaamisel). Selle deposiidi kanname sinu pangakontole viimase väljamaksena.

Leping loetakse lõpetatuks, kui varustus on tagastatud ja deposiit koos kogu teenistusega on sinu pangakontole jõudnud. 01.-15. iga kuu tagastatud deposiit jõuab pangakontole hiljemalt 25. sama kuu jooksul. 16.-kuu viimane päev tagastatud deposiit jõuab pangakontole järgmise kuu 10. kuupäeval.

Eraisikute puhul loeme lepingu lõppemise kuupäevaks viimase väljamakse kuupäeva ja selle sama kuupäeva seisuga ka lõpetatakse sinu töötamise registreerimine EMTA registris.

PS! EMTA töötamise registrikannet ei ole võimalik lõpetada enne, kui viimane väljamakse on sulle tehtud.