Kuidas teha muudatusi enda kullerikontol?

Kuidas saan muuta enda e-posti aadressi või telefoninumbrit?

Ise enda telefoninumbrit ega e-posti aadressi muuta ei saa. Nende andmete muutmiseks pöördu palun kulleritoe poole, kes sind hea meelega aitab. Aktiivse ja kättesaadava e-posti aadressi ja telefoninumbri kasutamine on kohustuslik, sest vahel võib juhtuda, et kulleritoel või kulleritiimil on vaja sinuga ühendust võtta.

Kuidas saan muuta enda pangakontot?

Pangakonto muutmiseks palun saada oma uus IBAN ja BIC kood e-posti aadressile partnersestonia@wolt.com. Me viime muudatuse sisse ning anname sulle teada, kui see tehtud saab. Palun kirjuta meile kasutades sama e-posti aadressi, mis on seotud sinu Wolt Partner kontoga. Kui muudame sinu pangakonto peale seda, kui väljamakse on Wolt Partner rakenduses juba teostatud, kuid pole veel sinu pangakontole jõudnud, siis seda tasu me uuele kontole saata ei saa.

Pea meeles, et kui soovid muuta pangakontot eraisiku kontost ettevõtte kontoks või vastupidi, siis saab seda teha vaid lepingut muutes.

Kas saan hakata suuri tellimusi tarnima?

Partner, kes teeb aktiivselt tellimusi ning kasutab sõiduvahendina autot või kaubikut, saab esitada meile avalduse, et suuri tellimusi tarnima hakata. Kui oled huvitatud suurte tellimuse tarnimisest, anna meile sellest märku kirjutades e-posti aadrssile partnersestonia@wolt.com.

Kas ma saan ise enda sõidukitüüpi vahetada?

Kui sul tekib soov enda sõidukitüüpi vahetada, anna sellest teada kulleritoele. Ise pole võimalik enda sõidukitüüpi vahetada ning on väga oluline, et süsteemis oleks märgitud õige sõiduvahend. Valitud sõidukitüüp määrab milliseid tellimusi sa saad. Näiteks võivad autokullerid saada tellimusi, mille distantsid on pikemad kui 6km, samal ajal on rattakullerite maksimaalne distants 2km sirgjoones.

NB! Muutes sõidukitüüpi Wolt Partner äpis, muudad vaid enda eelistatud navigatsioonirežiimi navigatsiooniäpis!