Mille eest sulle tasutakse?

Kuidas on tarned Woltis tasustatud ja kuvatud?

Tasu arvutatakse iga tarne jaoks välja individuaalselt. Arvutuskäik võtab arvesse mitmeid erinevaid nüansse, mis on seotud tellimuse kohale viimisega näiteks distantsid ja tellimusepõhised tasud.

Distantsid on arvutatud läbi lühima navigaatori teekonna. Seetõttu on oluline meeles pidada, et lühim teekond ei ole alati kõige kiirem teekond.

Kui rakendus pakub sulle tellimust, näed selle tasu enne selle vastuvõtmist või tagasilükkamist.

Tasu mida näed sisaldab juba kõiki arvesse võetud faktoreid, sealhulgas distantsitasud (nii pealevõtt kui ka kojuvedu) ja tellimusepõhised tasud.

Jootraha ja boonused kajastuvad rakenduses peale tellimuse lõpetatuks märkimist.

Saad enda tasusid jälgida Wolt Partner rakenduses.

Tellimuste koondvaade annab hea ülevaate tarne detailidest - kellaaeg, kuupäev, restorani/poe nimi ning tarne tasu.

Komplekteeritud tellimused ehk bundle tellimused

Komplekteeritud tellimused võimaldavad sul tarnida rohkem tellimusi ja suurendada oma sissetulekut.

Komplekteeritud tellimustega saad korraga ära viia kaks (või rohkem) tellimust. See tähendab seda, et saad maksimeerida oma sissetulekut vähendades samal ajal iga tarne jaoks kuluvat aega ja läbitavat vahemaad.

Komplekteeritud tellimusi saab kohale toimetada vaid "Mitu tellimust korraga" tarveniisi kasutades. Selle aktiveerimiseks ava Wolt Partner äpp, suundu seadetesse ning vali kohaletoomise alt tellimuste tegemise viis - korraga mitu tellimust. Tellimuste toimetamise viisi saab vaid offline olles muuta.

Kompensatsioonid
Restorani või poe hilinemine

Aeg ajalt võib juhtuda, et restoranid või poed võivad oma tellimustega hilineda, juhul kui nad on ülekoormatud või kui midagi ootamatut juhtub. Kui restoran või pood hilineb, soovitame sul ühendust võtta kulleritoega ning lasta endalt see tellimus eemaldada. Küll aga, kui otsustad, et soovid hilinevat tellimust oodata, saame sulle su ootamise aja kompenseerida. Hilinemise kompensatsioon algab restorani või poe hilinemise 15. minutist, mis tähendab seda, et kui jõuad pealevõtukohta enne eeldatavat valmimisaega, kompenseeritakse sind vaid siis, kui restoran või pood ise on vähemalt 15 minutit hilinenud. Kui jõuad kohale nii, et tellimus on juba hilinemas, siis kompenseeritakse sulle ootamise aeg vaid siis, kui ootasid füüsiliselt koha peal vähemalt 15 minutit.

NB! Kui lased hilinenud tellimuse endalt eemaldada, ei saa me hilinemise eest kompensatsiooni lisada.

Hilinemise korral võta palun ühendust kulleritoega, kes saab olukorra üle vaadata ning vastavalt antud reeglitele kompensatsiooni lisada.

  • Ooteaeg 15 - 29 minutit = 1.50 EUR

  • Ooteaeg 30 - 44 minutit = 3 EUR

  • Ooteaeg 45 - 59 minutit = 4.50 EUR

  • Ooteaeg 60 - 74 minutit = 6 EUR

Väljakutsed

Väljakutsed on lõbus viis meie kullerpartnerite motiveerimiseks. Väljakutse boonustasu saamiseks tuleb ettenähtud arv tellimusi lõpetada määratud ajavahemikus. Väljakutsed on loodud strateegiliselt ja võttes arvesse, et teatud ajavahemikus on võimalik antud arv tellimusi lõpetada. Väljakutse boonuste osas me erandeid ei tee. Pöörame tähelepanu sellele, et väljakutse lõpuaega arvestatakse sekundi täpsusega ja tellimuste arvu loetakse pealekorjatud tellimustena.

Üldiselt loome väljakutseid vajaduspõhiliselt ning nendest anname sulle teada läbi Wolt Partner rakenduse - hoia märguannetel silm peal, kui sa ei taha ilma jääda võimalusest rohkem teenida!

Maksud sõltuvad sinu lepingutüübist

Wolti kullerpartnerina on võimalus sõlmida üks kahest erinevast lepingust - ettevõtte või eraisiku leping. Lisainfot lepingutüüpide ja nende maksuerisuste kohta leiad lepingute lehelt.

NB! Wolt Partneri äpis kuvatakse kõik sinu tasud brutosummadena!

Eraisiku leping

See lepingutüüp tuleks valida, kui soovid meie partneriks hakata otse, mitte mõne ettevõtte kaudu. Eraisiku lepinguga registreeritakse sind võlaõigusliku lepingu alusel Maksu- ja Tolliameti töötamise registrisse. Wolt tasub kõik kohalduvad maksud sinu sissetulekult ning seejärel laekub netosumma su isiklikule pangakontole. Wolt maksab sinu brutotöötasule lisaks ka sotsiaalmaksu. Sinult ei nõuta mingeid lisatoiminguid.

Et oma sissetulekut arvutada eraisiku lepingu puhul, soovitame kasutada seda palgakalkulaatorit

Eraisiku lepinguga saab taodelda ka maksuvaba tulu kuni 654 EUR kuus. Et seda teha, lae alla see ankeet .docx dokumendina, sisesta enda andmed ning saada see digitaalselt allkirjastatuna meie e-posti aadressile partnersestonia@wolt.com. Paneme südamele, et selle taotlemiseks pead olema registreeritud Eesti maksumaksjana.

Ettevõtte leping

See lepingutüüp tuleks valida, kui soovid meie partneriks hakata läbi ettevõtte. Ettevõtte lepinguga laekub ettevõtte kontole brutosumma ning maksude eest peab ettevõte ise hoolt kandma.

Kui ettevõte on käibemaksukohustuslane, lisame 20% KM väljamaksele juurde.

LHV Ettevõtluskonto leping

Kui soovid kasutada LHV Ettevõtluskontot, tuleb sõlmida ettevõtte leping.

Maksame sinu LHV Ettevõtluskontole brutosumma ning 20% maksudest arvestatakse panga poolt automaatselt maha. LHV Ettevõtluskonto puhul ei maksa Wolt sinu eest muid makse.

Millal tasu makstakse?

Eraisiku lepinguga laekub tasu kaks korda kuus!

Tööperioodi 1-15 palgapäev on sama kuu 25ndal kuupäeval.

Tööperioodi 16-kuu viimane päev palgapäev on järgmise kuu 10ndal kuupäeval.

Makse laekub 10 päeva pärast maksetsükli lõppu, sest raamatupidamine vajab aega väljamakse töötlemiseks.

Ettevõtte lepinguga (nt: OÜ, FIE, LHV ettevõtluskonto) laekub tasu kuni neli korda kuus!

Ettevõtte Lepingutega partnerite maksetsüklid on järgmised:

  • Kuu 1.-7

  • Kuu 8.-15

  • Kuu 16.-22

  • Kuu 23- (kalendrikuu viimane päev)

Väljamakse tehakse hiljemalt 7 päeva pärast, peale makseperioodi lõppu!

Kui märkad, et tekib mõni ootamatu viivitus või probleem, võta meiega ühendust e-posti aadressil partnersestonia@wolt.com. Ühendust võttes kirjuta palun sama e-posti aadressi pealt, mida kasutad ka enda kulleriprofiilil.

Kohese makse funktsiooni

Kohese makse funktsioon tähendab, et sul on võimalik enda teenitud tulule ligi pääseda juba mõne minuti jooksul peale tarne lõpetamist.

Funktsiooni põhipunktid:

  • Saad 70 % oma sissetulekust kohe välja võtta. Tehnilistel põhjustel peab sinu kontole jääma minimaalne saldo, kuid meie eesmärk on tulevikus suurendada koheselt kättesaadavat osa.

  • Ühe nädala jooksul saad teha ühe ülekande.

  • Raha, mida sa ei ole välja võtnud, makstakse sulle välja järgmisel iganädalasel väljamaksetsüklil.

  • Sinu tagasiside on ülioluline. Palun jagage oma tagasisidet, et aidata meil funktsiooni täiustada.

☝️ Paneme südamele, alguses on funktsiooni testimiseks kehtestatud ülekandepiirangud ja miinimum saldo nõuded. Need piirmäärad võivad muutuda tulevikus.

Maksete hilinemised

Mõnikord ei jõua süsteem toimuvatele sündmustele piisavalt kiiresti järele, mis tähendab, et maksed võivad viibida.

Tellimuste tasu kajastub äpis kuni 15-minutilise viivitusega. Tellimuste eest saadud jootraha võib aga kajastuda alles mõni tunni pärast peale tellimuse kohaletoimetamist. Haruldasel juhul, kui rakendus 24 tunni pärast sinu tulusid ei kuva, võta meiega ühendust e-posti aadressil partnersestonia@wolt.com.